کانون قرآنی مکارم الأخلاق همدان

برگزاری برنامه های علمی، قرآنی، فرهنگی

کانون قرآنی مکارم الأخلاق همدان

برگزاری برنامه های علمی، قرآنی، فرهنگی

بایگانی

آغاز ثبت نام کلاسهای متاریدینگ (فراخواندن) در همدان

دوره متاریدینگ (Meta Reading)  فراخواندن/ فرامطالعه

در طول تاریخ ، مردم همیشه از کم هوشی، عدم تمرکز و دقت و ... در حین مطالعه رنج برده اند وبا این وجود تغییرات کمی تاکنون در سیستم مطالعه پدید آمده است و تنها تغییری که در سال های اخیری در جهان رخ داده، استفاده از روش تندخوانی است .

البته روش تندخوانی نیز به دلیل آن که در بهبود تمرکز، هوش و حافظه تغییری ایجاد نمی کند ، عملا منجر به بازدهی و یادگیری مطلوب نمی شود. قرن حاضررا قرن انفجار اطلاعات خوانده اند، در شرایطی که تولید انبوه اطلاعات به مرز ثانیه رسیده است ،چگونه می توان خواند و آموخت و همپای اطلاعات رشد کرد؟  دوره فرا خواندن یا متا ریدینگ قسمتی از طرح ابداعی" پرورش نابغه ها" است  که توسط دکتر حسن فراهانی برای کودکان ارائه شده است و چون این دوره ، قابلیت  اجرا برای بزرگسالان را نیز داشت، اندیشکده مهارت و خلاقیت تصمیم گرفته است تا این دوره را برای بزرگسالان نیز، اعم از دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان و سایر اقشار جامعه برگزار کند.

در این دوره آموزشی وضعیت PFC مغز سامان پیدا می کند وبا فعال شدن نیکره راست مغز، نیمکره های مغز انسان متعادل تر می شود ودقت وتمرکز و حافظه به شکل عجیب و باورنکردنی ارتقا می یابد به طوری که حافظه حدود دو هزار در صد رشد دارد و شیوه مطالعه و خواندن نیز کاملا دگرگون می شود  و از شکل سنتی و حتی تند خوانی به تصویر برداری لحظه ای  و فوتونی صفحه ای  تبدیل می شود. در این دوره یک صفحه بیست سطری از یک کتاب وزیری بین 4 تا 7 ثانیه همراه با یاد گیری خوانده می شود ، به عبارت دیگر یک کتاب 300  صفحه ای را در مدت زمان حد اکثر 24 تا 35 دقیقه مطالعه می شود. البته، در دوره فراخواندن یا متاریدینگ پیشرفته ، زمان مطالعه فوق الذکر مجددا کاهش می یابد. بر این اساس ، دوره آموزشی فراخواندن (متاریدینگ) زمینه لازم را برای ایجاد دانش تراکمی و بهبود وضعیت علمی کشور نیز فراهم می کند. 

در روش فراخواندن یا متاریدینگ، علاوه بر یادگیری مفهومی، به دلیل ارتقاء وضعیت هوش و حافظه و دقت و تمرکز و ... مطالعه امری لذت بخش و آسان خواهد شد و این امکان را پدید خواهد آورد که فرد پس ازگذراندن 10الی 12 جلسه آموزشی و استمرار تمرینات بتواند در یک بازه زمانی کوتاه ، از لحاظ کمی و کیفی هوش ، حافظه ، تمرکز و مطالعه  و دانش خود را به میزان شگفت انگیزی افزایش دهد.



 تاریخ شروع کلاسها:

با عرض پوزش از تأخیر ایجاد شده ، دوره از اوائل مهرماه برگزار خواهد شد!

ان شاءالله

مکان:

هزینه ثبت نام:

تمام عواید حاصل از دریافت شهریه های این دوره ها صرف امور خیریه و کمک به ایتام می شود.

*برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد ، بهزیستی ، ایتام و بیماران اوتیسمی و سندروم رایگان می باشد.

12 جلسه هر هفته 2 ساعت  ::

شماره حساب:

شماره کارت:

صاحب حساب:

 تلفن :

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۲
مهدی م و

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی